Află tot ce nu știai despre insomnie

Despre insomnie specialisștii spun că înseamnă imposibilitatea de a adormi, de a menţine starea de somn şi de a avea un somn odihnitor.  Nu mai este o noutate pentru nimeni că din cauza ritmului alert si a agitatiei cotidiene care ne înconjoară somnul nostru are de suferit.

Insomnia este cea mai frecventă tulburare a somnului. Ea se manifestă atât prin dificultăți în a adormi cât și prin treziri frecvente în timpul nopții. Somnul bun este echivalent cu sănătatea, odihna si refacerea fizica și psihică. Înseamnă și un sistem imunitar mai puternic, o piele mai frumoasă, o privire mai atrăgătoare. De asemenea, poate însemna chiar câteva kilograme în minus, pentru că, spun cercetătorii, oboseala înseamnă creșterea apetitului și automat îngrășare.

Când ne raportăm la insomnie, avem în vedere două aspecte majore: calitatea slabă a somnului prin rezistenţa în iniţierea lui şi/sau menţinerea acestuia; efectele diurne ale insomniei asupra activităţii profesionale, sociale, personale.

Dacă te confrunți cu aceste simptome, este posibil să suferi de insomnii:

– nu reușești să adormi în pofida oboselii evidente

– te trezești des și nu poți adormi la loc

– nu te poți concentra în timpul zilei

Ce provoacă insomnie

Există multe motive pentru care ai insomnie, iar dacă ți-ai putea găsi exact problemele, ai fi pe drumul cel bun către un somn odihnitor și o stare de bine.

Depresia, anxietatea și traumele recente pot afecta somnul, același efect putând sa-l aibă disconfortul creat de temperatura nepotrivită sau o anumită medicație. În plus, dacă ai un program de somn haotic, riști și mai mult să te confunți cu această problemă. Regimul de viata este cea mai frecventă cauză a apariției insomniilor, fie că este vorba de alimentația saracă în minerale și vitamine, stresul zilnic sau viciile necontrolate.

Cafeaua, băuturile alcoolice și țigările afectează calitatea și cantitatea somnului de noapte. Ciocolata și excesul de grăsimi și sare contribuie și ele la șubrezirea sistemului imunitar și a calității odihnei zilnice.

Stresul are un rol determinant în apariția insomniilor, fie că este vorba de tensiunea de la locul de muncă, din viața personală sau socială.

Schimbările de vreme sau de fus orar contribuie la o calitate precară a somnului. Turele de noapte, sforăitul partenerilor sau reprizele de somn din timpul zilei influențează decisiv odihna de seară.

Alte cauze:

  • statutul educațional
  • tabagismul, consumul de alcool, cofeina sau alte substanțe cu efect excitant asupra sistemului nervos
  • afecțiunile neurologice (boala Parkinson, migrenele).
  • vârsta (peste 50% din persoanele peste 65 de ani acuză tulburări de somn)
  • menopauza (cu impact mai mare asupra funcționalității peste zi)
  • trăsăturile de personalitate anxioase, predispuse la ruminații
  • stresul și evenimentele stresante
  • lipsa unui loc de muncă

Bazate exclusiv pe extracte naturale standardizate, atent selecționate pentru a conferi un somn liniștit si odihnitor, produsele din gama Bien Dormir induc somnul în mod natural, oferindu-i organismului o stare de calm și relaxare. În plus, la trezire nu apare starea de somnolență reziduală specifică somnului indus de medicamentele de sinteză.

Bien Dormir Forte, prin combinația de extract uscat de passiflora, mac californian și melatonină, contribuie la reducerea timpului necesar pentru a adormi și la atenuarea tulburărilor de somn la persoanele: care lucrează pe timp de noapte sau în condiții de iluminare artificială, care schimbă fusul orar, care sunt suprasolicitate în urma unui efort fizic sau intelectual intens, cu oboseală cronică, datorată privării repetate de somn și la persoanele vârstnice, la care secreția fiziologică de melatonină este redusă.

Bien Dormir Rapid, prin conținutul său de extract uscat de valeriană, passiflora şi mac californian, produce o stare de relaxare necesară instalării somnului, îmbunătățește calitatea acestuia, asigurând funcționarea organismului în condiții optime.

Bien Dormir Rapid vine în sprijinul persoanelor care au: tulburări ale duratei și calității somului, insomnii cauzate de stările de neliniște, stres sau tensiune nervoasă.

Distribuiti acest articol ...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin