Ce te împiedică să te trezeşti energic şi odihnit dimineaţa

Te-ai culcat devreme, ai dormit opt ore, dar tot te-ai trezit obosit? Bineînțeles că dai vina pe stres și pe agitația din timpul zilei, dar ia în considerare că oboseala de dimineață poate avea și alte cauze, cum ar fi: 

Lipsa unui program de somn: Vieţile noastre sunt în concordanţă cu ritmul circadian (cunoscut şi ca ceasul biologic). Mergând la culcare la ore diferite în fiecare noapte, rupem acest ciclu, lucru care poate duce la somnolenţă şi oboseală. Este bine să te obişnuiești să mergi la culcare la aceeaşi oră în fiecare noapte.

Mai mult somn în weekend: Dacă dormi 5-6 ore pe noapte în timpul săptămânii, iar în weekend îți place să prelungești timpul petrecut în pat, din nou rupi ritmul biologic al corpului. Pentru a evita acest lucru, încearcă să nu modifici timpul de trezire cu mai mult de o oră. Tulburările de somn cresc riscul apariţiei obezităţii, a diabetului de tip 2 şi a bolilor cardiovasculare.

Amânarea alarmei: 15 minute de amânare a alarmei nu te vor ajuta cu nimic. Poţi cădea în faza de somn adânc şi te veţi simţi mult mai obosit la trezire. Cel mai bine este să îți setazi alarma pentru ora la care chiar trebuie să te dai jos din pat şi să îți antrenezi voinţa.

Lumină în cameră: Dacă ochii captează lumină, corpul suprimă producţia de melatonină, ceea ce poate duce la tulburări de somn. Acest efect se aplică atât în cazul luminii naturale, cât şi la cea artificială, cum ar fi un led TV strălucitor sau ecranul luminos al telefonului mobil. Deci este mai bine să oprești complet toate elementele electronice din dormitor.

Lipsa micului dejun: Micul dejun te ajută să dai startul ceasului biologic care monitorizează timpul până la următoarea odihnă. Dacă trece prea mult timp între trezire şi prima masă, corpul tău creşte nivelul cortizolului – hormonul stresului.

Consumul de alimente dulci sau care conţin amidon înainte de somn: Mâncatul înainte de somn este dăunător nu doar pentru corp, ci şi somnului. Acest lucru este valabil mai ales pentru alimentele cu un indice glicemic ridicat, care cresc nivelul cortizolului din organism. Efectul acestuia durează 5 ore, deci ar fi mai bine să renunţi la pizza, prăjituri şi cartofi cu 5 ore înainte de a te băga la somn şi să le înlocuiești cu alimente mai uşoare, cum ar fi iaurtul sau carnea cu un conţinut scăzut de grăsimi.

Un dormitor supraîncărcat: Un dormitor supraîncărcat este o reamintire a sarcinilor pe care nu le-ai terminat în timpul zilei, spun cercetătorii. În schimb, o cameră îngrijită şi un pat făcut cu lenjerie proaspăt spălată şi parfumată te stimulează să mergi la culcare mai devreme. Pentru un somn bun, ordonează-ți în mod regulat lucrurile din dormitor.

Un duş fierbinte chiar înainte de culcare: O baie caldă te va ajuta să te relaxezi şi să adormi uşor, dar nu trebuie făcută chiar înainte de a merge la culcare. Scăderea temperaturii corpului este unul dintre semnalele pe care corpul le transmite atunci când ai nevoie de somn, iar un duş fierbinte perturbă acest semnal. Pentru a preveni acest lucru, fă duş cu cel puţin 1,5 sau 2 ore înainte de culcare.

Bien Dormir! Pentru că somnul este un obicei sănătos

Bazate exclusiv pe extracte naturale standardizate, atent selecționate pentru a conferi un somn liniștit si odihnitor, produsele din gama Bien Dormir induc somnul în mod natural, oferindu-i organismului o stare de calm si relaxare. În plus, la trezire nu apare starea de somnolență reziduală specifică somnului indus de medicamentele de sinteză.

Bien Dormir Forte, prin combinația de extract uscat de passiflora, mac californian și melatonină, contribuie la reducerea timpului necesar pentru a adormi și la atenuarea tulburărilor de somn la persoanele: care lucrează pe timp de noapte sau în condiții de iluminare artificială, care schimbă fusul orar, care sunt suprasolicitate în urma unui efort fizic sau intelectual intens, cu oboseală cronică, datorată privării repetate de somn și la persoanele vârstnice, la care secreția fiziologică de melatonină este redusă.

Bien Dormir Rapid, prin conținutul său de extract uscat de valeriană, passiflora şi mac californian, produce o stare de relaxare necesară instalării somnului, îmbunătățește calitatea acestuia, asigurând funcționarea organismului în condiții optime.

Bien Dormir Rapid vine în sprijinul persoanelor care au: tulburări ale duratei și calității somului, insomnii cauzate de stările de neliniște, stres sau tensiune nervoasă.

Distribuiti acest articol ...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin